Veelgestelde vragen over onze App

 

Je kunt onze nieuwe Bestel-app gebruiken om projecten aan te maken en bestellingen te doen. Het gebruik van een nieuwe app kan vragen met zich meebrengen. Hieronder beantwoorden wij de meest gestelde vragen: 
 

Inloggen & Algemeen

  • Vraag: Ik moet bij het inloggen iedere keer een code invoeren. Hoe kan dit?
  • Antwoord: Dit probleem hebben we opgelost in een nieuwe versie. Download, of werk deze bij via de Apple Store of Google PlayStore   
     
  • Vraag: Hoe zie ik welke versie van de App ik op mijn telefoon heb?
  • Antwoord: Ga op het startscherm naar ‘Contact’, en daar zie je als onderste optie 'App versie'. Versie 4.0.5 is de meest recente (13-07-2022).
     
  • Vraag: Klopt het dat ik zelf geen gebruikers kan beheren?
  • Antwoord: Dat klopt; dit wordt op korte termijn (1e / 2e week augustus) weer toegevoegd. Tot die tijd kunt u wijzigingen doorgeven aan: klantportaal@bnext.nl    
     

Overzicht van Projecten & Containers

  • Vraag: Ik zie meer (of minder) projecten dan in de oude app. Hoe kan dit?
  • Antwoord: Bij de overgang naar een nieuw systeem, hebben we projecten waar geen containers meer stonden, opgeschoond. Hierdoor kan het zijn dat je een project mist. Stuur een bericht met adresgegevens (Postcode, Huisnummer) naar klantportaal@bnext.nl, en we passen het direct voor je aan!   
     
  • Vraag: Ik zie meer (of minder) containers dan in de oude app. Hoe kan dit?
  • Antwoord: Bij de overstap op een nieuw systeem, hebben we gegevens uit het oude systeem overgenomen. Hier zit in een aantal gevallen verschil tussen de situatie in de werkelijkheid. Stuur een bericht met de gegevens van de container (adresgegevens waar deze staat, formaat, en type afval) naar klantportaal@bnext.nl, en we passen het direct voor je aan!   
     
  • Vraag: Ik zie geen glasbollen, grote- en kleine perssen in het overzicht. Waar zijn die gebleven?
  • Antwoord: Dat klopt; die worden op korte termijn weer toegevoegd. Bestellingen kunt u doorgeven aan: klantenservice@bnext.nl    
     

Bestellingen

  • Vraag: Ik kan geen bestellingen doorgeven voor morgen. Hoe kan dit?
  • Antwoord: Dit probleem hebben we opgelost in een nieuwe versie. Download, of werk deze bij via de Apple Store of Google PlayStore   
     
  • Vraag: Ik kan geen opmerkingen plaatsen bij een ophaal-of wissel actie. Hoe moet ik dat doen?
  • Antwoord: Dit probleem hebben we opgelost in een nieuwe versie. Download, of werk deze bij  via de Apple Store of Google PlayStore
     

Rapportages & Data

  • Vraag: Ik kan de rapportage niet openen of gebruiken. Hoe kom ik nu aan mijn gegevens?
  • Antwoord: De rapportage is op korte termijn (eind augustus) weer beschikbaar in de App. Je kunt kwartaalgegevens over Q1 / Q2 2022 opvragen via klantportaal@bnext.nl